Oturum Aç

T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı

Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü

88 Logo
red Logo

Kalite Yönetim Sistemi

Yazı Boyutu
A

​           
          Genel Müdürlüğümüz Elektronik Dairesi Başkanlığı Merkez Şube Müdürlükleri ile tüm Havalimanları Elektronik Birimlerini içeren; hizmet kalitesini artırmak ve bunu belgelemek amacıyla kurulan Kalite Yönetim Temsilciliği faaliyetleri, 2 Ocak 2013 tarihinden itibaren uygulanmaktadır.

           Elektronik Dairesi Başkanlığı, Türk Standartları Enstitüsü tarafından 04-08 Kasım 2013 tarihinde gerçekleştirilen belgelendirme tetkiki ile TS-EN-ISO 9001:2008 belgesini ardından 16.10.2018 tarihinde TS-EN-ISO 9001:2015 versiyon geçiş belgesini almıştır. 

           Kalite Yönetim Sistem dokümantasyonu; kalite politikası, kalite hedefleri, kalite el kitabı, organizasyon el kitabı, kalite prosedürleri, prosesler, talimatlar, kalite planları, listeler ve formlardan oluşmaktadır.

           Elektronik Dairesi Başkanlığında kurulan Kalite Yönetim Temsilciliği aracılığı ile sürekli gelişim ve iyileşmeyi sağlamayı, standartları karşılayacak şekilde, mevzuatlara uygun, iç ve dış hususları, ilgili tarafların beklentilerine bağlı risk ve fırsatları dikkate alarak, kesintisiz, zamanında ve etkin bir hizmet gerçekleştirmeyi, hizmet alanların memnuniyetini en üst seviyede tutmayı, çalışanların ise performans ve memnuniyetini artırmayı amaçlayan sistem yapısı oluşturulmuştur.

           Kalite Yönetim Sistemi, Elektronik Dairesi Başkanlığı Kalite Politikasında da taahhüt edildiği üzere dokümante edilen sistemin teorisine uygun işletilmesi, sürekliliğinin sağlanması ve etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi esaslarına dayalı olarak yürütülmektedir.

           Sürekli iyileştirme çalışmaları; havacılık sektöründeki gelişmelerin izlenerek cihaz ve sistemlerin güncelliğinin sağlanması, verilen hizmete ilişkin hazırlanan proseslerin devamlı ölçülerek analiz edilmesi,  müşteri ve çalışan memnuniyeti anketlerinin hazırlanarak uygulanması, değerlendirilmesi, müşteri ve çalışan personelin öneri-şikayetlerinin alınarak değerlendirilmesi, hizmetin gerçekleştirilmesi sırasında ve sonrasında belirlenen uygunsuzlukların tespiti ve gerektiğinde standardın ön gördüğü faaliyetlerin başlatılması şeklinde yürütülmektedir.

           Elektronik Dairesi Başkanlığı olarak, Kalite Politikamız;

           Yönetim ve çalışanların katılımıyla, yasal mevzuatları ve standardı karşılayacak şekilde, iç-dış hususları, ilgili tarafların beklentileri ve proseslerin iyileştirilmesine bağlı risk ve fırsatları dikkate alarak, Kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek, Hava Trafik Emniyeti Elektronik Hizmetlerini, kaliteden ödün vermeden, lisanslı personel tarafından, zamanında, etkin ve kesintisiz bir şekilde sunarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır.


App img

DHMİ Mobil Uygulaması

DHMİ Mobil uygulamasını ÜCRETSİZ İndirin

  • HABERLER VE
    DUYURULAR
  • İHALE İLANLARI
  • PAT SAHA DURUMU
  • DHMİ TV
  • PROJELER
  • İLETİŞİM
  • ÇEK GÖNDER