Engelli Yolcu Hizmetleri Yazı Boyutu A Engelliler ulaştırma eylem planı kapsamında, Havalimanımız engelli yolculara hizmet verilmesi bakımından gerekli çalışmaları tamamlayarak, 1 Ekim 2012 tarihinde Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünden Havalimanımıza “Engelsiz Havaalanı Kuruluşu" unvanı verilmiştir.2018 yılında tüm kurum kuruluşlar için standardize edilen engelli kolaylıklarının tümünü Havalimanımız sağlayarak 25.07.2018 tarihinde Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından Havalimanımıza ''Erişilebilirlik Belgesi'' sertifikası verilmiştir.Havalimanımızda engelli ve özel gereksinimi olan yolcularımız için sunulan hizmetler aşağıda belirtilmiştir.Görme engelli yolcularımız için kılavuz iz ve uyarı yüzey uygulamalarıÖzel eğitimli engelli yolcu destek personelleri Engelli yolcular için check-in bankoları-pasaport kabiniEngelli yolcuların kullanımına uygun “engelli tuvaletleri"Engelli yolcular için şikâyet/anket kutularıEngelli rampaları ve destek tırabzanlarıEngelli yolcular için danışma bankosuGörme engelli yardım isteme noktasıGörme engelli yolcular için Braille alfabeli bilgilendirme levhalarıGörme bozukluğu çeken yolcular için okunabilir puntoda ve aydınlatılmış yönlendirme levhalarıGörme bozukluğu çeken yolcular için camlara kırmızı şerit uygulamasıGörme engelli yolcularımızın yanında bulunan özel eğitimli yardımcı köpekler için köpek kulübesiOtopark alanında engelli yolcularımız için 5 araçlık park yeri ve engelli ankesörlü telefonuTerminal binası yolcu bekleme salonunda engelli yolcularımız için ankesörlü telefonlarTerminal içerisinde tüm salonlarda engelli yolcular için “engelli dinlenme alanları"